Freie Oberschule BernsdorfWissen Individualität Region

WIR sind eine einzügige Oberschule und pflegen eine familiäre Atmosphäre. Berufsorientierung beginnt bei uns schon in Klasse 5. WIR bieten in allen Klassenstufen eine Klassenleiterstunde jeweils 2 Stunden Förderunterricht in den Fächern Mathematik, Deutsch, Englisch 2. Fremdsprache Russisch Sonderförderung für Schüler mit LRS und Dyskalkulie individuelle Kompetenzstärkung durch einen kompetenten Sozialpädagogen

OVERVIEW

The web page oberschule-bernsdorf.de currently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have parsed fifteen pages inside the site oberschule-bernsdorf.de and found two websites referring to oberschule-bernsdorf.de. I discovered two mass network platforms owned by this website.

OBERSCHULE-BERNSDORF.DE TRAFFIC

The web page oberschule-bernsdorf.de has seen alternating quantities of traffic all round the year.
Traffic for oberschule-bernsdorf.de

Traffic ranking (by month) for oberschule-bernsdorf.de

Traffic ranking by day of the week for oberschule-bernsdorf.de

Startseite - Stadt Bernsdorf

Gesetze und Verordnungen in Sachsen. Gesetze und Verordnungen in Sachsen. Die Bibliothek in Bernsdorf ist am 22. Ferienzuschüsse für Familien in Sachsen 2018 wieder möglich.

WHAT DOES OBERSCHULE-BERNSDORF.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of oberschule-bernsdorf.de Mobile Screenshot of oberschule-bernsdorf.de Tablet Screenshot of oberschule-bernsdorf.de

OBERSCHULE-BERNSDORF.DE SERVER

Our crawlers discovered that the main root page on oberschule-bernsdorf.de took one thousand three hundred and seventy-five milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so our crawlers consider oberschule-bernsdorf.de not secure.
213.174.46.57

We caught that this website is weilding the Apache os.

Freie Oberschule BernsdorfWissen Individualität Region

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page oberschule-bernsdorf.de had the following in the homepage, "WIR Freie Oberschule Bernsdorf Alte Schulstraße 3, 02994 Bernsdorf." I saw that the website stated " T 035723 93464 Fax 035723 93466 sekretariatoberschule-bernsdorf." They also said " Unser Leitbild Konzept und Leitlinien. WIR TV Lernfilme, Informatives u. Interviews Einblicke in Schule, Vereine, Unternehmen. Kunstgalerie Zeichnungen, Skulpturen u. ANMELDUNG FÜR NEUE KLASSE 5. ERFOLGREICHES, NEUGIERIGES JAHR 2017." The meta header had Freie Oberschule Bernsdorf as the first optimized keyword. This keyword is followed by Oberschule, Hoyerswerda, and Schule which isn't as important as Freie Oberschule Bernsdorf. The other words oberschule-bernsdorf.de used was Berufsorientierung. Wissen is included but could not be understood by search parsers.

SEE SUBSEQUENT WEBSITES

TheRaveKitty Kassidyyyyyy - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 6 Years. Deviant since Mar 30, 2010.

xkawaiixpikachux - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 4 Years. Deviant since Jun 17, 2012. You can drag and drop to rearrange.

Crowknight Will Tchang - DeviantArt

Forgot Password or Username? School begins once again. Deviant since Jan 12, 2011.

Staples Connect

Proaktiv support så att din IT bara fungerar. Med vår unika lösning för företag, IT Online tar vi hand om övervakning, drift och support. Du betalar ett fastpris per månad, får tillgång till de bästa teknikerna och sparar pengar. Hur fungerar det för mig? Vi hjälper dig med hela din IT-miljö. Staples Connect är en märkesoberoende leverantör. Detta ger dig som kund EN kontaktyta och leverantör för att täcka alla dina behov på kontoret.